Zarządzanie Kontaktami

Co to jest Zarządzanie Kontaktami i po co mi to?

Dodatkowe Kontakty są przydantne np. wtedy kiedy musisz dać dostęp z pewnymi ograniczeniami do Panelu Klienta swojemu Administratorowi lub Księgowemu. Przydają się również w trakcie rejestracji Domeny np. jeśli chcesz domenę zarejestrować na siebie, a nie na firmę.

W jaki sposób mogę dodać Kontakt?

W Panelu Klienta przechodzimy do Zarządzanie Kontaktami klikając tutaj. W polu "Wybierz Kontakt:" wybieramy "Dodaj Nowy Kontakt" i wypełniamy pola poniżej na końcu klikając Zapisz zmiany. Możemy dodać również kontakt jako Sub-Konto więcej na ten temat tutaj.

W jaki sposób mogę usunąć Kontakt?

Panelu Klienta przechodzimy do Zarządzanie Kontaktami klikając tutaj. W polu "Wybierz Kontakt:" wybieramy kontakt który chcemy usunąć. Przechodzimy na dół strony i dajemy Usuń kontakt.

W jaki sposób mogę zmienić dane Kontaktu?

Panelu Klienta przechodzimy do Zarządzanie Kontaktami klikając tutaj. W polu "Wybierz Kontakt:" wybieramy kontakt który chcemy edytować, wprowadzamy odpowiednie zmiany i klikamy na dole strony Zapisz zmiany.


  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Zmiana Hasła

Jak zmienić hasło do Panelu Klienta? Zmiana hasła do Panelu Klienta jest bardzo prosta,...

Sub-Konto

Co to jest SubKonto? Dzięki Sub-Kontom możesz dodać ograniczony dostęp do swojego Panelu Klienta...

Edycja Danych Konta

Jak zmienić dane konta? Edycja Danych Konta wygląda następująco. Logujemy się do swojego Panelu...

Otwarcie Zgłoszenia

Jak Otworzyć Zgłoszenie? Aby Otworzyć Zgłoszenie wystarczy zalogować się do Panelu Klienta i w...

Rejestracja Konta

Jak zarejestrować konto na Arenie Domen? Założenie Konta jest całkiem proste. Przechodzimy do...

Powered by WHMCompleteSolution