Zarządzanie Kontaktami Print

  • 0

Co to jest Zarządzanie Kontaktami i po co mi to?

Dodatkowe Kontakty są przydantne np. wtedy kiedy musisz dać dostęp z pewnymi ograniczeniami do Panelu Klienta swojemu Administratorowi lub Księgowemu. Przydają się również w trakcie rejestracji Domeny np. jeśli chcesz domenę zarejestrować na siebie, a nie na firmę.

W jaki sposób mogę dodać Kontakt?

W Panelu Klienta przechodzimy do Zarządzanie Kontaktami klikając tutaj. W polu "Wybierz Kontakt:" wybieramy "Dodaj Nowy Kontakt" i wypełniamy pola poniżej na końcu klikając Zapisz zmiany. Możemy dodać również kontakt jako Sub-Konto więcej na ten temat tutaj.

W jaki sposób mogę usunąć Kontakt?

Panelu Klienta przechodzimy do Zarządzanie Kontaktami klikając tutaj. W polu "Wybierz Kontakt:" wybieramy kontakt który chcemy usunąć. Przechodzimy na dół strony i dajemy Usuń kontakt.

W jaki sposób mogę zmienić dane Kontaktu?

Panelu Klienta przechodzimy do Zarządzanie Kontaktami klikając tutaj. W polu "Wybierz Kontakt:" wybieramy kontakt który chcemy edytować, wprowadzamy odpowiednie zmiany i klikamy na dole strony Zapisz zmiany.



Ha estat útil la resposta?

« Enrere