Sub-Konto Print

  • 0

Co to jest SubKonto?

Dzięki Sub-Kontom możesz dodać ograniczony dostęp do swojego Panelu Klienta z innym hasłem, oraz nadać mu różne uprawnienia. Możesz dać np. dostęp dla Administratora aby mógł konfigurować i ustawiać techniczne rzeczy w Panelu Klienta lub dać dostęp do faktur dla księgowego.

Jakie uprawnienia może otrzymać Sub-Konto?

Prawa jakie możesz nadać Sub-Kontom to:

  • Modyfikuj główne dane konta
  • Pokaż i zarządzaj kontaktami
  • Pokaż produkty, i usługi
  • Pokaż i modyfikuj hasła do usług
  • Pokaż domeny
  • Zarządzaj ustawieniami domeny
  • Pokaż i opłać faktury
  • Pokaż otwarte, lub otwórz zapytanie pomocy
  • Pokaż i zarządzaj kontem partnerskim
  • Pokaż E-maile
  • Utwórz nowe zamówienie, zmień pakiet, lub anuluj usługę

Jak dodać Sub-Konto?

Po zalogowaniu się do Panelu Klienta przechodzimy do "Zarządzanie Kontaktami" klikając w prawym górnym rogu na Imię lub tutaj. Wypełniamy wszystkie odpowiednie pola i zaznaczamy w miejscu "Aktywuj Sub-Konto" na "Zaznacz, aby skonfigurować sub-konto z dostępem do panelu klienta". Po zaznaczeniu pojawi nam się poniżej okienko, trzeba tutaj ustawić hasło dla tego konta oraz nadać mu odpowiednie uprawnienia klikając na wybrane. Możemy również wybrać jakie powiadomienia może otrzymywać ten kontakt.

Jaki usunąć uprawnienia lub Sub-Konto?

Przechodzimy do "Zarządzania Kontaktami" i wybieramy kontakt/konto, które chcemy usunąć lub zmienić mu uprawnienia. Następnie odznaczamy odpowiednie uprawnienia jeśli chcemy je tylko zmienić lub przewijamy na dół strony i dajemy Usuń Kontakt jeśli chcemy całkowicie usunąć ten kontakt/konto.



Byla tato odpověď nápomocná?

<< Zpět